hejhej,

kom hem för ungefär en och en halv timme sen.
har varit i stallet och fixat och sedan ridit.  så har bara ätit och ska snart duscha.
imorgon blir det sjöaremossen med klassen. då får kameran hänga med?
och så får jag se om jag orkar ta lite kort när vi åker..

lite senare ska jag lägga in ett musiktips.
gick inte lägga in det igår eller när det nu var jag sa att jag skulle det.
funderar faktist på om jag ska ta tillbaka min gamla blogg ?
ni vet http://miichellegamperl.blogg.se/   men om jag gör det ska jag byta design + header och börja om på nytt på den :D
får se hur det blir.. får återkomma mer när jag vet exakt om jag byter eller inte.
tror jag byter eftersom jag knappt bloggar om musik. haha!
men som sagt får se.
ska iallafall börja fixa och trixa lite med en ny header till den där miichellegamperl bloggen och hitta en snygg design.

men ha det bra,,
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback