Hold my hand..


älskar verkligen denna låten.  ååh bara tänk vad häftigt det hade varit att stå och sjunga med Michael Jackson,
eller att bara se honom sjunga. Det hade varit så jävla häftigt.

annars kom jag hem från skolan för en halv timme sen ungefär.
det är så jävla konstigt va, har haft lov i 3 hela veckor, ändå när jag gick upp i morse kändes det som helt vanligt.
som om jag gått i skolan dessa 3 veckorna och när jag gick till skolan så var det som jag gått där dagen innan. fast det hade jag inte. och så kom jag fram till skolan och där var allt som vanligt.
ingenting har förändrats. eller jo dom hade möblerat borden. men annars var allt som vanligt.
det var som om man träffat alla i klassen dagen innan. :o
helt sjukt är det..
så nu ska man gå i skolan fram till feburari lovet, när det nu är :o
men ska ta nått att äta nu, ha det bra.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback