spelas just nu i mina högtalare..


verkligen hur skön låt som hellst. eller vad tycker ni?
Både Petter och September är sjukt duktiga.

Det som inte gäller musik..
jag kom hem från stallet för en timme sen, har varit där sen klockan halv 1.
har hjälpt min moster att flytta hästarna från vårat stallet till ett hyrstall.
så flyttade vi även alla sakerna dit och så, så det tog ju tid.
sjukt fint var det där. heeelt nybyggt också,,, LYX :D
sedan så red jag en stund också och så tog jag bussen hem.
så nu ska jag duscha, eller först ska jag vänta på att paula ringer upp mig.. :o
ringde henne för en timme sen och så satt hon och åt och skulle ringa efter, hon måste nog glömt av att ringa mig ? ;o   för det tar inte en timme att äta ? :O tar max 20 min och sedan kanske man sitter 10 min att smälter maten..
HAHAHAHA NU RINGDE HON xd
aja, ni får ha det bäst. inte säkert att jag bloggar mer idag.
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Paula

HAHA jag lyssnar på den låten nu det e så j*vla bra. jag älskar den <3

2011-01-08 @ 11:21:48
URL: http://paulawallnerbrynas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback