till kba..

om 2 timmar drar jag och mamma till kba.
ska handla mat och sedan vid 17.50 ska jag vara hos tandläkarn och få min tandställning :)
äntligen som jag har väntat.. väntat i stort sätt hela mitt liv eller inte rikigt med iallafall sen 4 an har jag vetat ha tandställning och nu äntligen får jag Räls.. :D
haft en innan man den gjorde inte tänderna raka utan den flyttade bara bak tänderna längstbak så det skulle bli mer plats :D
ååh jag är så glad.. 

pappa sa såhär.. jag lovar att du kommer gnälla innan 5 dagar.
jag: haha nej det kommer jag inte för jag har väntat så länge nu.
pappa : du får 20 kr om du klarar att inte gnälla på 5 dagar. sätter du imot ? :)
jag : då kan du ge mig dom 20 kronona nu 'stränger fram handen'
pappa : haha, yes jag kommer bli 20 kronor rikare i veckan.

haha, pappa kan ju tro vad han vill. jag kommer inte gnälla på tandställningen.
den kommer bli min bästa vän och inget kommer skilja oss åt på ett tag iallafall :) <3
men nu ska jag fixa mig så jag blir klar :D
kommer runt 19.00 någon gång så blir inget mer bloggande innan det.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback