varför finns musik?

jag testade att googla på varför finns musik?
så kom en sida där det stod:

MUSIKEN HAR VI FÅTT SOM EN GUDAGÅVA !!!

Varför finns musik?
Varifrån kommer musiken?
Hur har musiken blivit till?
Hur kommer det sig att det endast är människan som gör musik?

Frågor som inte ens musiker har något riktigt svar på!

och sedan tycker jag att det var lite kul, för då kommer det två klipp som en gubbe typ tipsat.
så skriver han såhär..

Här får ni ett par smakprov på riktigt Gudomlig musik:

Video- Ljuvlig musik från den andliga världen.
VIDEO - ÄNNU MERA LJUVLIG HARE KRISHNA-MUSIK !!!




Vilken musik smak den dära gubben har var min första tanke.
vad var eran tanke när ni hörde dom där videorna?


Efter den där sökningen fick jag inte nått svar på min fråga varför musiken finns.
men vad tror ni? varför finns musik?
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Paula

HAHAHAHAHHA va min första tanke :D

2011-01-08 @ 11:23:32
URL: http://paulawallnerbrynas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback